The Maine – Color <-- Senaste favoriten. Främst för strofen i inläggstiteln. It's awesome :3
 
Okej, så det finns få saker som är så awesome som kompensationsledighet i kombination med ösregn hela dagen, det kan vi väl komma överens om?
Har alltså varit välförtjänt ledig idag efter de två helvetiska milen i tisdag. Höften gör fortfarande ont som ett minne, fast nu är det bara den vänstra, och det i alla fall lite bättre. Kommer nog vara funktionsduglig imorgon igen tror jag c:
 
Och eftersom det har varit skitväder hela dagen så har jag sysselsatt mig med den enda logiska saken att göra vid ösregn - suttit i soffan och skrivit. Slutet på Hey There, Delilah närmar sig med stormsteg. Det är lite skrämmande, men jag kan inte sluta skriva. ÅH JAG KOMMER SAKNA DEM SÅ MYCKET </3. Fast å andra sidan så kommer det bli roligt att börja skriva på Yellow Bricks och se vad jag kan utsätta huvudpersonen däri (John Merrick har jag för mig att han skulle heta) för hemskheter. Mwhaha :D
 
Gick visserligen ut en runda med Lina i hällregnet, och jag har fortfarande inte torkat till ordentligt. Och så har Jamma tappat en sko till. Klanthäst. Nu får vi ta hem dem från sommarhagen så att vi slipper betala en massa pengar till hovslagaren för att hon ska spika på skorna igen stup i kvarten -.-
 
Ingen vidare actionfylld dag idag alltså, men det är okej. Jag älskar såna dagar, när man bara kan få sitta ifred och skriva C:
Har städat huset nu på kvällen, så nu tycker jag att jag har gjort mitt duktiga. Ska Skypa och skriva lite nu tror jag.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress