Idag har jag faktiskt varit ganska så duktig och gjort en del nytta. VAD SÄGER NI NURÅ?
Som sagt var vi borta hos Suss och fikade, men när vi kom hem därifrån tog jag med mig Iphonehögtalaren upp och strök kläder ganska så länge. Var ett ganska gediget berg med stryktvätt, kan man säga. Tror jag höll på i två timmar, eller något, sedan var det final i OS i fälttävlan, så då var jag tvungen att se på det (VI TOG SILVER, OHYES!). Jag kan göra nästan vilken syssla som helst, bara jag får lyssna på musik samtidigt - en deal som funkar bra både från mitt och mammas perspektiv ^^
 
 
Var faktiskt inte speciellt jobbigt - stod där och strök och sjöng med i alla låtarna för mig själv. Återupptäckte Yellowcard – Fighting också, och förstår inte varför jag glömde bort den från första början. Jag älskar den - hela albumet, Paper Walls, är faktiskt ett av mina favoriter. Mycket bra musik där.
 
Ledde även hem hästarna eftersom hovslagaren ska komma imorgon kväll, och eftersom Klanen ska vara här då så blev det lättare för oss alla om pållarna var hemma. Jamma verkade lite öm i hoven, men hon klarar sig nog. Irriterande att hon tappade skon just idag - det är perfekt ridväder! Elin ska rida Daffy och Hera i alla fall, så hon får ju sitt roliga :C
 
^ Elin & Hera förra sommaren c:
 
Nej, nu ska jag nog ta och skriva lite, som jag planerade att göra redan imorse men inte har gjort än O.o
 
ÅH MAMMA KOM PRECIS IN MED EN SKÅL MED KAKSMET. Jag kan nog skjuta på det lite till :3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress