Idag har jag varit en mycket duktig liten människa faktiskt. Den omedelbara konsekvensen av att vara en duktig liten människa är dock att man blir en väldigt trött liten människa också. Kommer nog sova ganska gott inatt :3
 
Dagens aktiviteter har varit:
 
  • Jobbade 7-15.30 (började egentligen klockan 8, men jag vaknade vid sex och var helt förvirrad och lullade upp och cyklade iväg utan att tänka på vad klockan var. JAG HAR SLÖSAT BORT EN SOVMORGON TILL INGEN NYTTA D: )
  • Tränade dressyr med Jammamuppen i paddocken. Kände att hon hade fått flumma runt i skogen lite för länge och att hon behövde lite ordentligt arbete. Tränade mycket på formen och att hon skulle bli mjuk och fin, och det gick väldigt bra, faktiskt. Hoppade några hinder på slutet, till och med :3
  • Städade hela huset i sällskap av Fall Out Boy och Black Veil Brides på onödigt hög volym (mamma undrade lite skämtsamt varför jag inte sjöng med i introt till Black Veil Brides – Perfect Weapon. FÖR DET HADE JU SETT HELT NORMALT UT OM JAG HADE STÅTT I BADRUMMET OCH VRÅLAT MED EN MOPP I NÄVEN, MAMMA.)
  • Hjälpte pappa att plocka ihop tältet inför imorgon, då jag måste ha med mig det. Får hoppas att vi lyckas sätta upp tältet utan att bli fiender på köpet...
  • Duschade och målade naglarna (de är fortfarande lite gulaktiga sen jag målade dem limegröna för ett tag sedan </3). Nu är de neonlila och svarta C:
 
Efter det kraschade jag i soffan, och där har jag blivit kvar. Har varit igång sedan 6 imorse - inte så konstigt att jag är lite sliten...
Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig.
Elin har ju dock bjudit hem sin bästis (och vår syssling) Rebecka, så vi får väl se om man får en blund i ögonen som de låter....
Håll tummarna :3
 
Elin

Så mkt lät vi inte din mupp! :D <3

Svar: okeejdå. Men nästan :3
Moa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress