Älskar den här låten, seriöst. Har snöat in en aning på den på senaste tiden, om man säger så. Man blir bara så glad av den :3 (Sidenote: Det är inte många killar här i världen som kommer undan med att ha rött läppstift på sig, men Andy Biersack är en av dem.)
 
Dessutom fick jag reda på häromdagen - efter en snabb research - att Andy Biersack är född 1990. Vet inte varför, men jag blev galet förvånad av det. Trodde han var typ i trettioårsåldern som alla andra mina idoler, och så är han bara fem år äldre än mig! Vi är ju nästan jämngamla (nästan)! :O
Fattar inte hur han har kunnat bli så populär på så kort tid, medan han fortfarande är så ung. Är både fylld av beundran och avundsjuka ^^
 
I vilket fall. Idag har jag jobbat igen (och kom dit vid rätt tid också - hurra!). Hela min tröja blev nersnorad och fick x antal klossar i huvudet,så en vanlig dag helt enkelt :3 Slutade halv fyra, och sedan jag kom hem efter att ha cyklat de dryga två kilometerna hem så har jag bara lyssnat på musik och packat ihop det sista inför ikväll. Det enda jag egentligen vet är att vi ska tälta, bada och grilla korv. Har ingen aning om något annat, men det gör inte så mycket. Vi brukar kunna roa oss. Ska bli roligt att träffa hela gänget igen, var länge sen nu C:
 
Nej, dags att kolla igenom Internet en sista gång innan det är dags att dra sig bort mot Siri's hus tillsammans med Linnéa och Tobbe :D
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress