Elin och jag har gjort pannkakor och chokladbollar och dansat loss till en massa bra musik. Det var müsigt :3
Dessutom har jag kommit fram till att Black Veil Brides inte bara gör väldigt bra musik, utan också är väldigt, väldigt roliga människor. Och väldigt snygga. Men det är en annan sak.

Ta en titt (min favorit är vid 1:54; "How are we ever going to get married if I never meet you"? dog en aning ^_^)


Btw, den här Tumblrn har underhållit mig en hel del under den senaste timmen: http://fuckyeahbvbmemes.tumblr.com/. Helt underbar. Dock är det en hel del interna BVB-skämt jag inte fattar, men hey, jag har bara varit ett fan i drygt 24 timmar, så det är faktiskt okej. Alla fiskmåsskämten fattar jag dock. Och älskar. Jag vet inte varför. Som sagt, min humor måste genomgå någon sorts kirurgisk förbättring.




Det här är nog det bästa jag hört på hela dagen :3

stitchmylips:  Seagulls is TOTALLY his nickname for me. not really ignore that.
Andy <3 fiskmåsar ^_^



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress