30 november 2012

Idé

Livet i allmänhet

Har funderat på att göra något sorts videoinlägg ett bra tag nu. Vet inte varför jag vill det - har tänkt länge att jag aldrig skulle göra det eftersom min röst låter fuckad och jag ser allmänt underlig ut både på kort och film - men jag vet själv att jag gillar när bloggar jag följer lägger upp videoinlägg, för hur det än är så är det en sak att läsa något någon skrivit, och en annan att se dem prata. Det känns som om man lär sig mer om dem som människor av att se dem prata. Så, well, jag blev sugen på att göra något liknande själv.
 
Jag funderar på att antingen göra en tour i mitt rum (eftersom jag själv älskar att se folks rum och för att jag tror att de säger en del om vilken sorts människa man är), eller att jag bara sitter och svarar på frågor från någon sorts frågestund. Eller båda. Det beror lite på om jag får några frågor eller så (ELIN DU VET ATT JAG SKREV 25 FRÅGOR TILL DIG NÄR DU HADE FRÅGESTUND SO YOU OWE ME).
 
Kort sagt: Vill ni att jag ska ha en frågestund, så kommentera det här inlägget med en eller flera frågor som ni vill att jag ska svara på. Får jag inga frågor (eller typ... två eller nåt), så gör jag bara rundvisningen i mitt rum. I så fall gör jag det typ nästa helg eller något sånt :3
 
How about it? c:
Anonym

hur mycket pengar shoppar du för imånaden?
vad vill du göra efter skolan? alltså vad vill du jobba med osv.?
vilka är dina största drömmar?
hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
vem är din bästa vän?
vem litar du på mest?
är du oskuld?
hur tycker du att den perfekt pojkvännen ska vara?
hur länge har du haft häst?
om du fick vara vem som helst för en dag, vem skulle de vara?
om du fick byta kropp/utseende med någon, vem isf?

hade varit kul med videoinlägg! och att du la upp fler bilder! :)



Svar: tack så mycket för frågorna! videoinlägget kommer någon gång i helgen, och jag ska försöka bättra mig på bildfronten ^^
Moa

Elin



* Vilken film/bokkaraktär skulle ni vara om ni fick välja?
* Bästa människan i världen?
* Bästa djuret i världen?
* Drömbostad?
* Paradrätt (alltså nån maträtt ni är överjävliga på att laga).
* Nödvändiga egenskaper hos en kompis?
* Action eller romantikfilmer?
* Fantasy eller vardagslivsböcker?
* Vilka tre ägodelar har högst emotionellt värde för er (alltså saker som inte nödvändigtvis är värda nåt, men som ändå är viktiga).
* Roll i klassen (clown, pluggis, gangster o.s.v?)
* I vilket land skulle det vara mest awesome att bo?
* En sak med dig själv du skulle ändra om du kunde?
* Ensamvarg eller kompissamlare? (alltså gillar ni att vara själva mer än ni gillar att vara med en massa folk?)
* Vad är det första ni släpar med er ur huset om det börjar brinna?
* Favoritfoto?
* Djur vs. människor?
* Snyggaste människan på jorden (kändis eller vanlig)
* Bästa musiken?
* Favoritfärg?
* Bästa klädesplagget?
* Vilket djur skulle du helst bli uppäten av?
* Först på att-göra-listan om du blev osynlig?


Svar: BRA FRÅGOR DÄR, ELIN. I AM IMPRESSED :3
Moa

Madde

HAHA Elin snodde ju dina frågor ifrån våran frågestund xD

Svar: haha ja jag vet det var därför de var så awesome ju :3
Moa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress