Jag vet inte hur det är möjligt att spela gitarr på ett attraktivt sätt, men Alex Gaskarth vet hur man gör. FYSATAN I GATAN JÄKLA MÄNNISKA GRATTIS TILL DINA GENER.
 
Oh, don't mind me. Jag tittar bara på Straight To DVD för hundrafemtonde gången och njuter av det faktum att jag är hemma och har slutat skolan för veckan och kan titta på precis vad jag vill. Vilket betyder turné-DVD:er, The Young Ones och Black Books. Får se hur många jag hinner innan resten av familjen kommer hem.
Har inte varit speciellt ansträngande idag heller. Hade en föreläsning om utvandringen och USA's imperialism på historian, och började skriva om Amish-folket på religionen. Slutade klockan halv tolv, åt mat och tog 12.12-bussen hem. Jag älskar gymnasiet. c:
 
Skulle vilja rida en sväng också när jag för en gångs skull är hemma när det är ljust, men Elin är inte hemma och kan passa Hera medan jag rider ut, och paddocken är helt sönderkörd av en lastbil som dessutom dumpade 23 kubikmeter grus mitt i den som vi ska lägga ut på stallbacken så det inte är så lerigt där, så, well, jag får stanna här på sofflocket. Jag lider inte direkt. Dessutom red jag ju faktiskt ganska ordentligt igår.
 
Anyhow. Jag tror inte jag har något mer att säga, med tanke på min händelselösa dag. Det är i alla fall nästan säkert att hela Klanen ska fira jul genom att gå och titta på The Hobbit fredagen innan tredje advent. Vi blir tio-tolv pers verkar det som. När jag berättade det för Elin tittade hon lite konstigt på mig och sa "hemskt vilket socialt liv du har fått helt plötsligt, då". Well, thanks, I guess. O.o
 
Tror jag ska lägga ut Toy Soldiers idag eller imorgon. Är inte riktigt klar med So Soon än - sitter fast en aning - men det har dröjt femton evigheter sedan jag la ut Stutter, så jag måste ta mig i kragen känner jag. Ska ta och läsa igenom den och redigera och lite sådär, så får vi se :3
 
OH GOD LIVEVERSIONEN AV REMEMBERING SUNDAY BÖRJADE PRECIS OCH ALEX LILLA FLIN I BÖRJAN OCH AKUSTISK GITARR OCH HERREGUD EXCUSE ME WHILE I DROWN IN FEELINGS.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress