Hej igen allihop! Jag har fortfarande inte riktigt kommit över det faktum att Hey There, Delilah är slut, det känns fortfarande rätt overkligt, men jag kommer nog över det. Jag ska ju redigera den en massa, och så har jag tusentals idéer till vidsidanavhistorier som jag kan skriva om jag saknar dem för mycket. Bland annat hur huvudpersonernas liv skulle sett ut om inte Delilah fått cancer och dött, och en om hur Vincent och Billy träffades och blev tillsammans :3
 
I övrigt har jag inte sysselsatt mig med så mycket (en vanligt förekommande sak på helger, har jag upptäckt). Var borta och fikade hos mormor på förmiddagen och hjälpte henne att förstå Facebook som hon precis skaffat, och när jag kom hem satt jag och skrev klart HTD och blev emotionell, något som jag fick kväva genom att titta på Straight To DVD en gång till efter att jag gått ut med hunden.
Man kan inte låta bli att älska All Time Low efter det. De är som tioåringar i 25-ish-åringars kroppar. Helt underbart. c:
 
 
Efter det lullade jag runt på Tumblr, åt kvällsmat och mejlade SYV:en om att jag vill boka en tid och prata om Edinburgh med honom. Är så galet förvirrad att det inte är klokt O.o
Ska nog ta och måla naglarna och lite sådär nu, och sedan avrunda kvällen. Kanske, kanske att jag börjar skriva på nästa projekt också, eller så sparar jag det till nästa helg. We'll just have to see vart inspirationen tar vägen :3
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress