33) Vad var den senaste saken du köpte?
 

Tja, eftersom min skola ligger rätt centralt mitt inne i stan, och jag ofta behöver vänta rätt länge på bussen, så handlar jag prylar rätt ofta. Min budget pallar dock inte med det alldeles för mycket, så jag har sparat en del den här månaden.
 
Men det senaste jag kan minnas att jag köpte var nog, med undantag för fika som jag köper varje onsdag, två nitarmband, ett par svarta shorts med dragkedjor och ett par svart-och-röd-randiga strumpbyxor på Shock när vi var där när vi var i Stockholm. Utan tvekan tre av de bästa prylarna jag någonsin spenderat alldeles för mycket pengar på. Vill bo i dem för alltid, och har haft på mig nitarmbanden mer eller mindre varenda dag sedan jag köpte dem.
 
DE ÄR PERFEKTA, JAG VILL KÖPA HELA SHOCKS KLÄDLAGER. <3
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress