(HELLO YES THIS IS THE MOST ACCURATE THING I'VE SEEN ALL DAY CAN I MARRY THIS.
SPN i ett nötskal, basically.)
 
Vi har haft hemstudiedag idag (alltså "vara-hemma-och-sova-dag"), och jag kan inte beskriva hur skönt det har varit. Tisdagar brukar vanligtvis vara den värsta dagen på veckan cause lång dag och franska och generellt lidande, men idag har jag bara legat i en hög i soffan och tittat på mina favoritavsnitt av Supernatural. Det har varit väldigt, väldigt trevligt måste jag säga. Nu är dock alla avsnitt slut och jag har blir överfallen av abstinens emellanåt som är så jobbig att den är som någon sorts fysisk smärta i magen (I wish I was kidding - det är det här obsessions gör med en stackars individ). Håller på att ladda ner Broadchurch nu - den är färdig vid femdraget imorrn bitti, så jag kan titta på det när jag vaknar. OCH PÅ DET NYA SUPERNATURAL AVSNITTET DET ÄR DET NÄST SISTA AVSNITTET INNAN SÄSONGSAVSLUTNINGEN OCH JAG BARA ASJDLFGLSD JAG KAN INTE HANTERA DET HÄR OCH NEJ
 
I vilket fall. För att hantera SPN-abstinensen har jag (istället för att skriva på Night of Day som jag egentligen planerade - har haft dokumentet uppe hela dagen men inte gjort något med det) tittat ifatt på missade Youtube-videor och läst en miljon Destiel-metas. Ju fler Destiel-metas jag läser desto mer övertygad blir jag hur mycket jag älskar internet och alla smarta människor som finns där. Åh, för er som är omedvetna om vad metas är för nåt så är det (vad jag fattat det som i vilket fall), uppsats-liknande, oftast aslånga, analyser av saker (i det här fallet min OTP, men jag antar att det kan vara om lite vadsomhelst). De är hur smarta och analyserande och nyanserade och awesome som helst, och jag har fått så många bra synvinklar på en massa saker genom att läsa dem.
 
Läste den här: http://sarasarai.tumblr.com/post/47245988714/supernatural-and-the-love-narrative-a-non-shippers och den är nog en av mina favoriter för jag hade nästan gett upp hoppet om att Destiel någonsin skulle bli canon, för, ja, det verkade bara orimligt på alla plan basically (även fast de uppenbarligen är meant to be), men så läste jag den här och HOPPET HAR ÅTERVÄNT (och den som skrev den shippade inte ens Destiel men hon utbildade sig till serieförfattare och sa typ att det var det smartaste draget för dem). Läste till och med en aslång meta om hur det skulle vara en ekonomisk fördel för CW (alltså de som sänder SPN) att göra Destiel canon eftersom det skulle dra en massa uppmärksamhet till showen och det skulle gillas av målgruppen serien har och sådär.
Jag vet inte. Jag tycker bara om internet väldigt mycket emellanåt, bara. Sorry. Jag har inte så många OTP's som är canon, så det är en märklig/awesome tanke att ett av de största kanske kan bli det i framtiden (PLEASE MAKE IT HAPPEN).
 
I vilket fall. Så, ja. Har insett att min tumblr gått från en bandblogg med inslag av serier till att mer eller mindre uteslutande blivit en SPN-blogg (scrollade igenom den och såg mer eller mindre uteslutande SPN och en jäkla massa Destiel), och är chockad och imponerad över hur mina followers inte lämnar mig trots att många av dem började följa mig medan jag fortfarande var en bandblogg.
 
Nej, nu ska jag nog återgå till mitt meta-läsande. Får se om jag hittar några nya bra.
 
OCH SPN IMORRN ASDFKÖGDSL
 
 
(ibland slår det mig att folk faktiskt läser den här bloggen, och då slås jag av otroligt dåligt samvete. Förstår inte hur ni står ut med mig, men jag är väldigt tacksam över att ni gör det)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress