Snubblade över Joan Jett & The Blackhearts – I Hate Myself For Loving You och påmindes om min djupa kärlek till klassisk rock alltså åh. Måste titta på The Runaways igen alltså - och börja lyssna på dem igen. Fattar inte varför jag slutade med det från första början, för goddammit vilken rock n' roll girlpower det är i detdär bandet. Woah.
 
Har i vilket fall spenderat dagen hemma hos Suss - vi klöv ved och staplade upp inne i hennes uthus så att de har ved till vintern. Var inte speciellt jobbigt eftersom jag bara staplade ved, men man blev ganska trött på ved ganska snart för det tog aldrig slut herregud.
Till sist gick vi in för att äta middag, och efter det fikade vi, och sedan blev vi kvar och gosade med Arvid och tittade på en best of Robert Gustavsson-film och hade det allmänt mysigt en stund, which was nice. När vi var klara var det kväll och då var det ju ingen mening att fortsätta, liksom, så vi åkte hem, och nu sitter vi och tittar på We Bought A Zoo och äter salta pinnar (han som spelar tonårs-Sam i Supernatural har en av huvudrollerna och jag aww:ar mer än jag borde för han är helt goddamn bedårande). Helt okej lördag måste jag säga.
 
Nu ska jag försöka styra upp Sectangelus och börja skriva på nästa plot, kolla youtubevideor jag missat, och slösa bort mitt liv på tumblr. Ska se om jag kan passa in några Doctor Who-avsnitt också.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress