Så mina senaste Youtubefavoriter Jack & Dean la ut en ny video precis. Som involverar inga andra än mina första och största Youtubefavoriter: Dan & Phil.
IT IS PERFECT OCH PHIL SER SÅ BEDÅRANDE UT MED SIN JÄVLA KVAST ATT JAG DÖR LITE INOMBORDS ALLTSÅ HUR KAN HAN VARA 26 ÅH THIS WAS JUST WHAT I NEEDED AFTER TODAY. c:
 
Så, dagen var ganska sämst - får med högsta sannolikhet F på matteprovet, men det fanns några ljuspunkter, inklusive videon ovan. Klurade ut ett sätt som gör att jag, Jenni, Linnéa och Ami kan göra en redovisning om Tumblr i kommunikationen (yay!), och när jag kom hem tröstade jag mig med att ta en supervarm dusch, hoppa i min stora Simple Plan-tröja som jag älskar villkorslöst, och sitta och titta på A Study In Pink och äta Ben & Jerry's Cookie Dough-glass som jag köpte med mig från Hemmakväll innan vi åkte hem. Det var väldigt mysigt.
Känns inte så farligt att jag får F på matten, faktiskt. Var rätt knäckt när jag kom ut från provet, men jag orkar ärligt talat inte bry mig längre. Jag har brytt mig alldeles för mycket alldeles för länge utan att få någonting för det, så nu ska jag sluta. Nu ska jag bara göra omprovet och strunta i hur det går. Jag har verkligen gjort så gott jag kunnat, ingen kan påstå nåt annat (har lagt ner ungefär en hel arbetsvecka på bara matteplugg de senaste två veckorna - jag önskar att jag överdriver), så det får gå som det går nu. I'm done caring.
 
I vilket fall. Det är i alla fall äntligen fredag imorrn. Ska äta upp resten av Ben & Jerry's-glassen när jag kommer hem och sedan bara göra meningslösheter resten av dagen.
Det har jag gjort mig förtjänt av, faktiskt.
 
Nej, nu ska jag nog ta och titta på lite mer uppmuntrande Youtubevideor och skriva lite mer på Night of Day.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress