Har blivit så jävla kär i Stone Sour efter deras awesome konsert i fredags, och Stone Sour – Made Of Scars är helt fantastisk och jag skulle kunna spendera en stor del av mitt liv tillsammans med den låten för verserna är bara så aaah. Kan inte bestämma mig för om jag gillar den eller Stone Sour – Do Me A Favor mest, för Do Me A Favors refräng är bland det bästa jag hört och elgitarrerna och rytmen i den är som sänd från ovan.
 
Och in other news är jag fortfarande inte över det faktum att jag har sett Green Day och All Time Low live. Det tar en stund att smälta att jag har hört MInority och Waiting och Basket Case och Weightless och Time Bomb och Somewhere In Neverland och alla andra låtar som har varit så himla mina, på något sätt, som om de var något som bara fanns i mitt musikbibliotek men inte i verkligheten, och att höra låtarnas skapare framföra dem bara några meter framför mig var en väldigt sjuk känsla, nästan som om något man hittat på blivit verklighet. Det var svårt att fatta att de faktiskt stod där.
 
Inbäddad bildlänk 
DET BÄSTA MED DET HÄR KORTET ÄR ATT DET KNAPPT ÄR INZOOMAT JAG STOD FAKTISKT NÄSTAN SÅHÄR NÄRA DEN VANDRANDE LEGENDEN OCH GUDEN BILLIE JOE ARMSTRONG I'M GONNA HAVE A STROKE
 
Alla mina bilder från Green Day är suddiga och sneda och konstiga för att man inte stod still en sekund men det gör ingenting för DE VAR FAKTISKT DÄR JFC.
 
I vilket fall. Nu var det inte min post-concert depression jag kom hit för att tråka ut er med (även fast det förmodligen kommer vara ett frekvent förekommande ämne i framtiden, bara en varning).
 
Jag har spenderat dagen hemma hos mina kära kusiner i Småland, och det var väldigt trevligt att träffa dem igen och ta igen allt sedan sist. Vi gosade med hundarna, klippte Lina, träffade Tiffany (äntligen - mer bedårande häst får man leta efter alltså jag har en enorm soft spot för blond man, fux och bläs-kombon på hästar alltså), pratade om en massa saker och åt en massa god mat. Även fast alla var trötta som idioter (kommer nog alltid ha dåligt samvete över att jag fick mina föräldrar att åka tvärs över hela landet mitt i natten och bli sleep deprived tbh) så var det ändå väldigt trevligt och vi försökte fixa en header till Elins blogg men allas datorer var tjuriga (även min, jävla piece of shit jag ska fan köpa en ny för mina sommarjobbspengar eller nåt JAG BLIR TOKIG PÅ DET HÄR), så jag ska nog göra ett försök att ordna en ny header på egen hand. Var beredda på att den här bloggen kommer se ut som en atombomb har slagit ner här i ett tag framöver med andra ord. Jag kan verkligen ingenting om sånt, men vafan, om man inte försöker kommer man ju knappast lära sig heller.
 
Ska gå och sätta fart med det nu, tror jag. Var beredda på katastrof, och håll tummarna för att jag tar mig levande ur det här. Annars får jag väl fortsätta kämpa på Sectangelus (jag håller på att skriva en scen jag verkligen har sett fram emot men DEN ÄR SÅ SVÅRSKRIVEN AV NÅGON ANLEDNING men jag vet inte hur för den ska bara vara fin och fluffig och feelgood men KARAKTÄRERNA VÄGRAR SAMARBETA JÄKLA MÄNNISKOR) eller kanske fortsätta på säsong 1 av Doctor Who, som jag fick låna av Malin och hann se två avsnitt av igår. Det var jättetacky specialeffekter och allting men det var så mysigt och fint och Doctorn och Rose är så bedårande att jag dör en stund NEJMEN HEJ ÄR DET DÄR ETT NYTT SHIP I HORISONTEN SOM UTAN TVEKAN KOMMER KROSSA MITT HJÄRTA I THINK IT IS. (Jag behöver inte ens fundera på om Doctorn och Rose kommer få mig att gråta för jag vet vad som kommer hända med dem och IT IS GONNA HURT SO BAD JESYS).
 
 
I vilket fall. Ny header var det ja. Vi får se hur det här går.
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress