New Politics ska tydligen vara förband för Fall Out Boy tillsammans med The Pretty Reckless. Kollade upp dem idag på morgonen, och herregud jag är så kär i New Politics – Harlem den är så jävla underbar hallelujah. KAN MARS ANLÄNDA SNARAST TYP??
 
Så. Vad har jag roat mig med under min första riktiga skoldag den här veckan, då? Så lite som möjligt, basically. Eller, nej, faktiskt inte. Har gjort en del vettiga saker emellan all bullshit faktiskt. Åkte med mamma och pappa in till skolan och utnyttjade sedan större delen av sovmorgonen till att skriva en dryg sida på gymnasiearbetet, vilket var väldigt välbehövligt eftersom jag har skjutit upp det hela tiden (även fast ämnet är superintressant och jag tycker det är roligt att skriva, jag har bara bortprioriterat det för en massa andra saker och andra skolarbeten med tajtare deadline).
 
Malin hade haft körlektion på morgonen och gjorde mig sällskap efter någon timme, så vi satt och pratade en stund och sådär innan det var dags för svenska och vi skrev lite på novellanalysen vi håller på med (som är helt enorm och även ska vara inlämnad på fredag, så jag får nog ta och ägna en bra stund åt det imorgon heh) och pratade om Lund och jag pratade om Köpenhamn och lite sådär. Efter det var det lunch åtföljt av geografi där vi tittade på film och slutligen bild där vi redovisade våra möbler och sedan fick gå hem och börja på nästa uppgift - vilket bascially är att ta selfies. Jag, Ami och Jenni bestämde att vi skulle göra det på lördag eftersom vi skulle göra ett lite större projekt av det hela, så jag gick bort till mammas jobb och satt och gjorde klart redovisningen jag och Ami ska göra i engelska imorrn (här är man ute i god tid), och åkte sedan hem och fyllde på lite mer färg i håret eftersom det var mer rostbrunt än rött, duschade och tittade på senaste Supernatural-avsnittet. Och, well, det är väl i princip det. Har tittat ifatt på alla tusentals Youtubevideor jag verkar ha missat under de senaste dagarna och rebloggat en massa konspirationsteorier om Day of the Doctor också. Nu tror jag att jag ska se igenom Klanens julklappar och sedan lulla runt på tumblr tills det är dags att gå och lägga sig.
Herregud, veckan är redan snart slut. Vadfan hände?
 
Farsgubben

Var hittar du all bra musik??!! New Politics är ju helt suveräna! Satt o hoppade i stolen :-)

Svar: jag har kontakter ^_^ haha nejmen den här gången var det faktiskt fall out boys förtjänst, skulle inte new politics vara förband för dem i mars hade jag aldrig hittat dem C:
Moa

Farsgubben

Var hittar du all bra musik??!! New Politics är ju jättebra!! Satt o hoppade i stolen! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress