Blev ännu en dag med vanligt sovschema för mig idag eftersom jag hade körlektion vid kvart i nio och därför åkte med mamma och pappa in till stan. Körlektionerna börjar i alla fall gå lite bättre nu - jag verkar ha gjort tillräckligt med misstag för att lära mig att inte göra om dem. Är i princip bara fickparkering och självförtroende som saknas nu, basically. Hann med halv tio-bussen hem och tog mig hem och tittade på det nya Supernatural-avsnittet - som var asbra för övrigt. Säsong 9 är verkligen helt fantastisk och jag älskar den så galet mycket alltså wow (och Charlie åkte på äventyr tillsammans med Dorothy i Oz alltså åh). Värt att notera att under bara 4 avsnitt har Sam, Cas och Charlie dött. Well. Den enda som klarat sig så här långt är Dean, men han har å andra sidan dött 115 gånger innan, så han har klarat av sin kvot (ja, han har verkligen dött 115 gånger, det är inte ens en överdrift).
Ser verkligen fram emot nästa veckas avsnitt, Dog Dean Afternoon (som hette Doggy Style innan det bytte namn heh) jag menar bara loOK AT THIS SHIT
 
 
DET KOMMER BLI ETT SÅ GALET BRA AVSNITT I CAN FEEL IT HELL YEAH
(Plus att Cas kommer tillbaka i avsnittet efter det och han och Dean ska samarbeta i hemlighet och tydligen ha en emotionell scen i en solnedgång och jag bara AH DET ÄR SÅ BRA ATT GILLA SPN JUST NU ALLTSÅ)
 

Efter det letade Elin upp en massa gamla spel hon och jag spelade när vi var små, och installerade och spelade dem en lång stund. Fick världens nostalgiattack av alla gamla minnen, aw. Har mest suttit och försökt skriva på Kaleidoscope och scrollat runt på tumblr resten av dagen för att vara ärlig.
Imorrn blir i alla fall i princip första och enda dagen på höstlovet med sovmorgon eftersom jag inte har körlektion förrän vid tjugo över fyra. Ska in med Elin till stan och handla farsdagspresent vid ettdraget, dock, så jag får väl pallra mig upp i någolunda tid åtminstone. Anyway, bättre än att stiga upp vid halv sju i alla fall.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress