Saker som hänt sedan jag var här senast:
 
Hade terminens enda intressanta engelskalektion i och med att vår gamla engelskalärare kom dit och gav oss tips inför den muntliga delen av Cambridge-provet som ska hållas på måndag (JAG HAR SAKNAT HENNE SÅ MYCKET AH hon pratar mysbrittiska och lät mig göra en uppgift om brittiska komiker och gav mig alltid jättebra betyg hon är flawless), var på filmquiz med Elias och en bunt av hans kompisar på torsdagskvällen och åt glass och växlade innuendos och kom på sista plats i quizet, tittade på Vänner i Elias' soffa hela kvällen, sov alldeles för lite men kunde ta sovmorgon till halv nio och ta mig till skolan på fem minuter istället för en halvtimme, såg på Almost Human (DORIAN SOM VRED NACKEN AV EN BAD GUY I FÖRBIFARTEN JESUS TAKE THE WHEEL), sov i bilen hem och stängde in mig på mitt rum tillsammans med en instrumental pianospellista och sov två timmar till innan jag städade huset inför mammas födelsedagsfirande imorgon (Elias ska komma hit och sova här till söndag - första gången han ska träffa min familj så ska han alltså utsättas för HELA min familj samtidigt detta kan bli väldigt intressant) och såg på Bob's Burgers resten av kvällen. Ye.
 
Tror jag ska ägna resten av kvällen åt standup (hittade en gammal Eddie Izzard show från typ -93 som jag inte sett innan I HAVE STRUCK GOLD) och försöka gå och lägga mig i vettig tid så jag orkar med morgondagens övningar.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress