DE HAR SLÄPPT TRAILERN TILL THE FAULT IN OUR STARS
 
 
BARA TRAILERN FÅR MIG ATT VILJA GRÅTA DEN HÄR FILMEN KOMMER FÖRSTÖRA MITT LIV JAG KOMMER FANIMIG GRÅTA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT HERREJESUS JAG ÄR INTE REDO
 
 
Anyhow. Dagen har faktiskt varit ganska okej - efter måndagen har det gått uppåt faktiskt, which is nice, antar jag. Spenderade morgonen med att vara på youtube och försöka att inte gråta av skratt åt Wheezy Waiters senaste video (som jag länkat till i inlägget härunder för jeSUS CHRIST diskning ska inte vara så jävla roligt). Efter det hade vi svenska, där jag skrev lite mer på min redovisning och försökte fixa till inledningen till Night of Day så att den är presentabel - Blerina ska visa de första raderna av Secret Star Service, Dimidium och Night of Day som bilder på hennes hyllningstal till mig men tyvärr har Night of Day typ världens sämsta inledning vilket suger med tanke på hur mycket jag tycker om resten av boken. Efter svenskan var det lunch, följt av geografi där vi pratade lite mer om befolkningsutveckling och stuff (och fick reda på att vår lärare ska vara borta hela nästa vecka vilket innebär att vi kommer sluta typ klockan halv tolv nästa onsdag hELL YEAH). Sista lektionen var bild - bästa lektionen på hela veckan och även den sista lektionen vi har den här terminen eftersom det bara är en 50poängskurs. Var väldigt ledsamt att inte få ha det mer eftersom det alltid är den mysigaste stunden på dagen, men oh well. Får trösta mig med att det innebär att vi kommer sluta halv två på onsdagar från och med nu. Vår lärare hade ordnat fram bullar och saft och allting till avslutningen och det var bara allmänt mysigt och jag bara ÅH jag tycker om bild så himla mycket.
 
Slutade vid fyradraget, åkte hem med mamma och har sedan varit inne på twitter, dött över The Fault In Our Stars-trailern (JAG BEHÖVER DEN FILMEN NU JAG KOMMER ÖVERSVÄMMA HELA BIOSALONGEN MED MINA TÅRAR) och skrivit på Secret Star Service. Började skriva på kapitel 26 medan vi väntade på att bilden skulle börja, och då släppte min skrivkramp väldigt dramatiskt och jag skrev asmycket och var jätteinspirerad, och även om det var en actionscen så tror jag faktiskt att jag fick till den ganska så bra. HECK YEAH GO ME jag redde ut en svår scen woho. Ska belöna mig med att skriva ett skamlöst berg av fluff nu (kan det eventuellt ha varit det som motiverade mig att skriva actionen också who knows).
Men först ska jag se The Fault In Our Stars-trailern en gång till och dö lite över hur fin och hjärtekrossande och fruktansvärd den filmjäveln kommer vara (also Isaac var preCIS EN SÅN BABE SOM JAG FÖRESTÄLLDE MIG ATT HAN VAR NÄR JAG LÄSTE BOKEN HELL YEAH).
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress