PEOPLE REJOICE DET FINNS OFFICIELLT NY MARIANAS TRENCH-MUSIK UTE I VÄRLDEN FÖR Marianas Trench – Pop 101 SLÄPPTES IDAG OCH DEN ÄR KONSTIG OCH GLAD OCH RÄTT O-TRENCHIG MEN FANTASTISK       MIN NYA BILKÖRARJAM I CAN FEEL IT
 
(plus nivån av självironi i den här låten är nästan överväldigande med tanke på att den är en assarkastisk guide till att skriva "den perfekta poplåten" näR JOSH RAMSAY AKA SÅNGAREN I MARIANAS TRENCH VAR EN AV LÅTSKRIVARNA BAKOM CALL ME MAYBE liksom wow ok din självdistans är impressive dude)
 
 
Anyway.
 
Har haft min första lediga dag på nästan en vecka idag, och den spenderades helt ultimat, basically. Satt uppe till fyra på morgonen och arbetade mig igenom första säsongen av In The Flesh (och fick mitt hjärta krossat i triljoner småbitar  EN SERIE OM ZOMBIER BORDE INTE FÅ GÖRA MIG SÅ KÄNSLOSAM MEN HERREJESUS det är fan det sorgligaste finaste hemskaste jävla grejen jag sett på länge varför händer såna här serier alltid mig make it stop jag skulle ju inte engagera mig så mycket i den här ZOMBIER ÄR INTE ENS ETT AV MINA FAVORITMONSTER WHY THIS), vaknade vid halv tolv och åkte efter frukosten till Ronneby för att gå på spa med resten av familjen. Fick ju ett presentkort på massage i födelsedagspresent, så använde det idag.
 
SÅ SKÖNT DET VAR. Herregud. Höll på att somna på slutet, och det var så skönt att få alla knutor och onda punkter i kroppen åtgärdade. Ah.
När timmen var över var jag så avslappnad att jag kände mig som i en annan dimension, och vi badade i en av poolerna en stund innan vi bytte om och åkte vidare till Café Mandeltårtan, som ligger en liten bit från spaet och är 1. HELT JÄVLA BEDÅRANDE med massa gamla omaka möbler och prydnadssaker och fina skyltar och grejer, och 2. hade HELT FANTASTISKA bakverk. Tog nåt som hette Isak-tårta som basically var som om man lagt grädde ovanpå kladdet inuti en riktigt kladdig kladdkaka. Det var GUDOMLIGT.
 
Åkte hem efter det, spenderade en stund i min säng eftersom jag var så trött att jag inte visste vem jag var knappt, och sedan dess har jag mest sett det nya Teen Wolf-avsnittet och avverkat ännu ett avsnitt av In The Flesh (alltså Kieren får mitt hjärta att krossas SÖTA FINA LILLA ZOMBIEÄNGEL KAN NÅGON RÄDDA HONOM FRÅN VÄRLDENS ONDSKA PLS AND THANK U also saknar jag Rick med intensiv passion även fast jag vet att det är Kieren och Simon som får ihop det men jag saknar fortfarande Rick så mycket JAG HADE SÅ MYCKET HOPP FÖR KIEREN OCH RICK VAFAN       RICK      LEV UPP IGEN DIN JÄVEL)
 
Så, ja. That's it, basically. Imorrn börjar jobbet igen, och så jobbar jag fram till söndag igen, när Klanen ska komma hit och äta pizza och mysa en massa. Tills dess ska jag se något avsnitt till av In The Flesh, lyssna på soundtracket (som är SÅ FINT ugh) och bara generellt långsamt förvandlas till en emotionell pöl pga av fUCKING ZOMBIES           IM A GOOD PERSON I DONT DESERVE THIS
 
 
 
 
SIDENOTE: klippte mig ju igår, och tror inte jag visat några före och efter-bilder - blev rättså stor skillnad den här gången faktiskt (främst eftersom jag var långhårig som FAN när jag väl skulle klippa mig):
 
Före:
 
 
 
Efter:
 
 
(Tog den här bilden idag under mitt sänghängande efter spaet så har 1. ofixat hår, och 2. inget smink, men idk håret är så kort att det funkar att inte styla det (vilket är en jävla DRÖM tbh). Plus att det får mig att känna mig lite som en lilahårig version av Karen Gillan, och det är ju alltid ett massivt plus (även fast Karen slår mig med typ fem miljoner ljusår för att hon är en TOTAL BABE men ändå)
 

Så, ja. Det var nog allt jag hade på agendan idag. Jag ska återvända till mina stackars zombies nu.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress