Har varit en välbehövligt lugn dag idag - känns inte som om jag har fått skrota runt ordentligt på jättelänge.
Satt uppe alldeles för länge igår och skrev på Secret Star Service (herregud vad nära slutet det är nu alltså), steg upp vid halv ett idag och har i princip bara strosat runt och existerat. Har städat huset eftersom jag typ inte ska vara hemma på hela helgen, suttit lite vid datorn, provat baloutfiten en sista gång och tittat ut vilka smycken och skor och sådär jag ska ha (BALEN ÄR IMORRN HERREJESUS JAG ÄR SÅ TAGGAD HJÄLP), duschat, rakat benen och målat naglarna och plockat ögonbrynen för att vara i tipp-topp när jag ska ställas öga mot öga med majoriteten av de jag genomled högstadiet tillsammans med (min skola ska nämligen ha balen tillsammans med skolan där flest människor från min högstadieklass började så JA) och blow the out of the water med min fina klänning och mina fina kompisar. Tror faktiskt inte de ens kommer känna igen mig. Heh.
 
Kvällen har ägnats åt grillkväll med mormor och nu är vi mitt uppe i allmänt helgmys med godis, tv-tittande och konstiga kommentarer. Hur bra som helst, alltså.
 
OCH IMORRN ÄR DET BAL YELLS LOUDLY
 
 
 
 
Madde

Tar du inte en helbild på dig själv och skickar till mig så kommer jag hemsöka dig! JAG ÄR JÄTTE NYFIKEN OCH JAG VILL SE HUR JÄVLA SNYGG MIN KUSIN ÄR PÅ SIN BAL!!!!!

Svar: SÅKLART JAG SKA elin ska fota hela gänget innan vi går in haha C:
Moa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress