BALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBALBAL
 
 
Som kanske framgick så är det äntligen bal idag!! OCH JAG ÄR SÅ EXCITED HJÄLP AHHH
 
 
Har spenderat morgonen med att packa ihop allt jag ska ha, sminka basen så att Jenni kan sminka finliret senare i eftermiddag, ätit frukost och varit uppspelt i allmänhet. Planen för dagen är att jag ska hämta upp Linnéa och köra in till stan runt halv tre och sedan hämta upp resten av gänget innan vi kör till Malin och fixar hår och smink och sådär (och spänner in mig i korsetten heh). Innan balen ska vi, med hjälp av Elin och min systemkamera, ha en liten photoshoot eftersom vi typ har ett kort på oss alla tillsammans och eftersom alla kommer se helt fab ut på balen så tänkte vi liksom varför inte? Sidenote så är det lite komiskt att typ alla kommer matcha varandra - allas klänningar går i typ svart, lila eller rött. Jag säger inte sånthär ofta men FAN VI KOMMER SE HELT FANTASTISKA UT.
 
Balen börjar vid halvsjudraget där vi ska äta en massa god mat, mingla runt, dricka och dansa. Efteråt lutar det åt att vi går ut allihop (jag fick mitt studiebidrag idag så jag har äntligen råd att följa med yay) och förmodligen kommer vara uppe alldeles för länge och vara döda på Pride dagen efter.
 
Kommer mer eller mindre spendera större delen av helgen i stan - lördagen kommer ägnas åt Pridefestival och Pridefest i Elias lägenhet, och så åker jag förmodligen hem på söndag någon gång. Fullt ös medvetslös.
 
Lägger upp alla balbilder och sådär när jag har återvänt hem på söndag någon gång!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress