Ska hålla mig kort idag, för det är alldeles för sent och jag är alldeles för trött. Har oavsett inget så väldigt spännande att uppdatera er om, så det är ingen större förlust, direkt.
 
Hade öppningspasset i Golders Green - var världens sommarväder ute men var kallt inne i affären så jag och Krisztina hittade på lite olika ursäkter för att gå ut och tina upp i solen emellanåt. Spenderade mina ensamma timmar på morgonen med att göra lite mer framsteg i Sectangelus (skriver säkert tio sidor om dagen numera - har inte haft ett sånt genomsnitt sedan jag skrev Dimidium. Passande, since Sectangelus är uppföljaren, antar jag).
Blev lite mer giddy över de nya banden som adderats till Reading Festival's lineup (Against Me! och The Gaslight Anthem ska tydligen komma också alltså med undantag för typ Fall Out Boy och Green Day kommer i princip ALLA band jag någonsin älskat I cannot believe this), och det faktum att min kära chef ringde under dagen och informerade att jag fått alla tre festivaldagarna ledigt. CAN I GET A HELL YEAH. Som jag suttit och suktat efter Reading år efter år hemma i Sverige, och nu äntligen är det min tur (har önskat mig biljetter av mina kära päron i 20-årspresent men om jag inte får det av dem köper jag dem själv NOTHING CAN KEEP ME AWAY FROM THERE NOW JAG MÅSTE GÅ). Största problemet kommer förmodligen bli att jag inte kommer hinna se alla band jag vill se för att jag älskar typ majoriteten av lineupen. WHAT A WONDERFUL PROBLEM TO HAVE.
 
Slutade i vilket fall tidigt, tog tunnelbanan in till centrum och handlade födelsedagspresent åt mamma (GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, FÖR ÖVRIGT, SINCE MIDNATT BÅDE KOMMIT OCH GÅTT NU) innan jag åkte hem och gjorde lite vuxensysslor som handling, tvätt och städning innan jag Skypade med mamma och pappa i någon timme och sedan spenderade resten av kvällen/natten med att se på Avengers Assemble och Captain America: The Winter Soldier för att vara up to date inför Age of Ultron imorgon. ÄR TAGGAD BEYOND WORDS AHHHHHHHH
 
 
Nej, nu ska jag falla medvetslös i sängen några timmar innan det bär av till Golders Green igen. Gonatt!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress