Marianas Trench – Beside You kom precis upp på shuffle. RUDE. I didn't ask for all these emotions.
 
Anyhow.
 
Dagen sammanfattad i en GIF:
 
Lista på saker jag gjort under dagen:
* Legat gömd i en täckesburrito och sett på Black Books (för jag är inte sjuk på riktigt förrän jag har tittat på Black Books - det har varit min sjukserie i flera år nu), och kommit till insikten att jag nu, efter att ha skaffat samma yrke som Bernard Black, börjar bli mer och mer förstående mot hans konstanta hat mot mänskligheten. (hjälp)
  
  
(same)
 
* Ätit Krave (aka världens mest onyttiga/mest fantastiska flingor) ur den största skålen i hela huset.
* Sett det nya avsnittet av Supernatural och blivit emotionell över Charlie och Dean (inget nytt alltså)
* Sett cirka tio avsnitt av Death Note (ALLA I DEN SERIEN ÄR SÅ IRRITERANDE OCH LIGHT ÄR ETT SÅNT DOUCHEFACE ARHG       förutom L då obv. L är en precious snowflake som måste skyddas mot världens ondska)
* Somnat tre på eftermiddagen mitt i ett avsnitt av Death Note och inte vaknat förrän Elin skickade en snapchat och undrade om vi skulle Skypa.
* Skypat med familjen och blivit ojad över av desamma (som sig bör jag var VÄLDIGT miserabel och snörvlig)
* Sett svenska standupshower och fått lite lite hemlängtan
* Duschat (en handling som var så ansträngande att göra while sick att det kändes som jag gjort ett gympass herrejesus)
* Värmt pizza och fått dömande mammablickar av Nonta som menade att "du borde äta linssoppa fem gånger om dagen inte såntdär skräp"
* Druckit kopiösa mängder te
* Tyckt otroligt synd om mig själv
 
 
That's about it, really. Blir inte mycket mer spännande än så när man spenderat 95% av dagen i sängen i gårdagens kläder. Imorgon jobbar jag igen och har stocktaking i Golders Green. Borde kanske ringa och säga att jag är sjuk, men rösten i mitt huvud som säger att det blir bra om jag bara kommer iväg hörs fortfarande. Ska försöka i alla fall, och hoppas att jag vilat mig i form under dagen.
 
Så, ja. Det var det. Nu ska jag äta kakor och se på Russell Brand's Messiah Complex. Party hard, och sådär.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress