Har fan lyssnat på Bring Me The Horizon KONSTANT i typ en hel vecka. Reading-hypen har redan slagit fast.
 
Hej igen! Jag är återvänd från ett stängningspass i Golders Green, och föga förvånande (eftersom det ju trots allt var Golders Green), så har jag inte så mycket att rapportera. Att jobba i Golders Green är överlag en rätt avslappnad upplevelse. Vi hade något som nästan skulle kunna liknas vid rusning någon gång vid tredraget (tror det var typ tre personer i kö samtidigt WOW), men då fick jag rast så jag kom undan det också. Heh.
Pratade i alla fall ikapp en massa med Krisztina - som grattade mig på födelsedagen i efterhand och köpte en bit tårta till mig som försenad present alltså HON ÄR SÅ HIMLA FIN JAG BARA !!!!! Hade långlunch och åt nudlar och tårta och såg på Noel Fielding's Luxury Comedy - en direkt konsekvens av mitt impulsiva Noel Fielding-maraton igårkväll. Fan har saknat den serien alltså. Så himla mysig och fin och feelgood och helt jävla utspårad (såg på avsnittet där Richard Ayoade spelar Reality Man som sen slåss mot Noel's Fantasy Man för att ön de bodde på skulle få tillbaka sin fantasi och åh mina två faves i astöntiga roller I AM SO ALIVE).
Spenderade kvällen med att, återigen, skriva Sectangelus och läsa American Gods. Gör långsamma framsteg i de båda men American Gods går lite snabbare - för övrigt har jag kommit så långt att jag fått reda på hur American Gods hänger ihop med Anansi Boys, which was pretty exciting (en av karaktärerna i American Gods är Anansi Boys' huvudpersons pappa som liksom är stommen till hela Anansi Boys och han nämnde sin son i American Gods jag bara !!!! DET ÄR HAN OMG). Kan inte sluta tänka på hur jävla A+ den kommer bli som serie (eftersom Bryan Fuller probs ska göra en serie av det). Med tanke på hur sjukt vacker Hannibal är gjord så kommer American Gods bli ett goddamn mästerverk om Bryan Fuller får kontroll över det. Älskar Bryan Fuller. God bless.
 
Anyhow. Tog tunnelbanan hem när jobbet var slut, pratade lite med Nonta (som flyttar ut om ganska exakt en månad :(((((( it's the end of an era), var lat + trött och åt färdigsoppa till kvällsmat, såg på Youtube och gav till sist efter och köpte biljetter till Twenty One Pilots Brixton-gig i februari. Kunde inte ens hejda mig till augusti.
Knappt halva 2015 har gått och jag har redan bokat mitt första gig för 2016. I DON'T HAVE A PROBLEM I DON'T KNOW WHAT YOU'RE TALKING ABOUT. Ursäktar det med att Twenty One Pilots aldrig kommer komma till Sverige på en miljard år så jag får passa på att se dem så mycket jag bara kommer åt innan jag återvänder till ödemarkerna.
 
Anyway. Imorgon stänger jag i Camden men måste ändå gå upp tidigt för att öppna för killen som ska fixa frysen (skulle uppskatta en stängbar frys efter imorgon känner jag). Därefter kanske jag för första gången ska träffa en av mina första internetpals i verkligheten which is pretty darn exciting!! Får se med planering och sådär obv men still! Tre år in the making liksom!! Jissus.
Anyhow. Nu ska jag lyssna på min Reading-spellista och skjuta upp att gå och lägga mig. As per usual. BY E
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress