[Bild: British Museum, London]
  When // Dodie 
 
Hallå där! En bild för att illustrera min sinnesstämning under dagen:
Herrejösses vilket rännande det varit idag, alltså.
Fick som genom något sorts mirakel klart allting jag hade på att-göra-listan, men det tog mer eller mindre hela dagen och jag har varit lite allmänt flackig och kaosartad hela dagen.
 
Började dagen raka motsatsen till hur jag började den igår - kom upp och iväg i tid och kom så tidigt till jobbet att jag till och med hade tid att göra en kopp te innan det var dags att öppna, vilket var najs (varenda gång jag kommer tidigt till jobbet tänker jag att jag borde göra det oftare bc det är så fridfullt och najs att bara get your bearings lite ifred innan man måste öppna affären och sätta igång men så vaknar man vid sju på morgonen och att "komma iväg tidigt" är typ det sista man vill göra i livet så yeAH det kommer nog bara hända by accident i fortsättningen också detdär). Friden var inte speciellt långvarig - vi fick rätt mycket leveranser och fick in en hel pall för första gången på ett literal halvår (Blenheim får ALDRIG pallar det är en så exotisk upplevelse för mig nuförtiden), så det tog mig och Felix typ hela dagen att få ordning på.
 
Slutade i alla fall lite innan sex, och fick sedan rusa iväg till Soho för att leta upp någon lämplig födelsedagspresent till Malin (allt mitt presentköpande har varit så julfokuserat att jag bara "jaja men det är ju LÄNGE TILL" och helt förträngt att Malin födelsedag är i frickin november och att jag måste ha nån lämplig fin grej när hon kommer hit). Hittade en bra grej, tog tunnelbanan hem och slängde in en tvätt och städade hela lägenheten så att den skulle vara ren och fin när Malin kommer hit imorrn (aaaAHHHHH för övrigt).
 
Lyssnade på Childish Gambino (som ska släppa sitt nya album snart och jag behöver det för nu har jag lyssnat på Me and Your Mama typ hundra gånger på raken och I NEED MORE CONTENT IT IS NOT ENOUGH) och spenderade sedan resten av kvällen med att göra klart mina uniuppgifter (som ska vara inne på måndag aka samma dag som Malin åker hem aka behövde allting vara klart idag since jag inte kommer ha någon tid att göra det över helgen). Nat och Daniel kom hem vid ettsnåret någon gång, och jag var helt slutkörd i hela huvudet av att bara ha kutat runt överallt hela dagen. Vi varvade ner med att se på gamla Youtubevideor, dricka vin och ligga i en stor hög i sängen (borde väl kanske inte introducerat britterna i det här huset till vad en "böghög" är - eller snarare var back in the day - men nu har vi det och hela konceptet är deras nya favoritgrej så here we are i konstanta högar ovanpå varandra oh well). Pratade en massa medan Nat gav Daniel en otroligt stilig Harley Quinn-sminkning, och så hade klockan helt plötsligt hunnit bli tre och jag blev påmind om att jag ju fortfarande har jobb imorrn bitti. Whoops.
 
Och imorrn kommer min andra halva och min bästa människa hit, och det ska bli så himla himla mysigt att bara få spendera en hel helg med Malin och bara hang out och bara ha världens bästa grej. Ska bli så fint att få se henne igen. Saknar henne så mycket alltid hela tiden, ju.
Får se hur det blir med hela bloggningsbusinessen över helgen since jag förmodligen kommer ha ganska mycket best pal-quality time på schemat, men men. Återkommer i såna fall på måndag igen.
På återseende!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress