Karnivalhelgen har knappt börjat än, och jag är redan slightly för oredig för att egentligen skriva blogginlägg. Känns som en stark början. Hujedamig. Ska försöka hålla mig kort. Börjar inse mer och mer hur mycket jag kommer behöva varenda minut av sömn för att orka med vad som ligger framför mig.
 
Inledde dagen med att jobba ett standardmässigt intense lördagsskift på jobbet med Slavo och Sophie, vilket var najs eftersom jag inte träffat någon av dem på rätt länge och vi hade massvis att reda ut, vilket var najs.
Förutom några asirriterande italienska turister som kom in på morgonen (OM JAG INTE KAN PRATA ITALIENSKA SÅ HJÄLPER DET INTE ATT PRATA ITALIENSKA HÖGRE ÅT MIG JAG LOVAR), så var det en relativt lugn dag, och vi spenderade mesta tiden med att äta Hobnobs och catcha upp. Mycket bra, indeed.
 
Slutade vid femsnåret, hoppade på tunnelbanan hem, och spenderade en stund liggande huvudstupa i sängen en stund tills mina tillfälliga flatmates för dagen dök upp - Jago aka Joshs gamla flatmate från uni-tiderna, och så Brandon och Cat, som är Jagos bästisar. Vi gick ner till puben more or less omedelbart, och vi åt alla varsin utsökt måltid, drack konstig skandinavisk öl och hade en allmänt mysig kväll innan vi gick hemåt igen och såg Match of the Day, but, y'know. Det faktum att jag var villig att se på fotboll tillsammans med.De är i vilket fall hur mysiga som helst, och imorrn ska vi allihop gå på Notting Hill Carnival. Är allmänt pumped. Kanske återkommer imorgon. Vi får se när jag är hemma, och i så fall vad jag är i för generellt state. Vi får se, helt enkelt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress