Skrev gårdagens inlägg literally klockan fem på morgonen, och råkade tydligen klicka ut från internet istället för att publicera inlägget, visade det sig. Blogga inte fem på morgonen, antar jag, kids. Så, ja. Idag får ni TVÅ inlägg istället. Är inte det lyxigt så säg.
 
Anyhow. Idag har det varit söndag, och jag har helgat vilodagen som om livet hängde på det. Har literally spenderat hela dagen i sängen. Asade mig upp ur sängen framemot eftermiddagen för att ta en dusch och göra äggmackor, och har sedan dess suttit i sängen, lyssnat på musik, skrivit, sett på Youtubevideor, skypat hem till familjen en sväng, smsat med Juni, samt fixat en hel massa med min nya blogg, som jag (förhoppningsvis) ska använda som portfolio när jag (förhoppningsvis) börjar få lite frilansjobb at some point i framtiden. Är så himla mycket jobb att fixa till en ny blogg, så det har tagit upp mesta tiden, to be honest. Gjorde en LinkedInprofil också, och kände mig så himla vuxen att man ville kräkas. Oh well, så är det väl när man ska försöka bli en faktisk vuxen, och allt. Får se hur det går.
 
Josh kom hem framemot kvällen, och vi åt vindruvor och pratade D&D och blev emotionella över gamla Doctor Who-avsnitt, och när Nat kom hem såg vi alldeles för många disturbing videor om Teletubbies samt en video på någon som skrek hela manuset till Bee Movie (ändlös underhållning, honestly - var man än stannade i videon så sa han något som lät HYSTERISKT), innan vi gick och called it a night, borstade tänderna, delade godnattkram och godnattpuss och jag och Josh fick varsin godnattmotorboating av Nat, och så gick vi och la oss till sist.
 
Imorrn är både jag och Nat lediga, och jag var överväldigad av en impuls att åka på dagsutflykt till Oxford, eftersom det bara ligger någon timme bort med buss och ska vara allmänt storslaget och fint och brittiskt. Nat var standby på jobbet, så vi får se om hon behöver stanna i London ifall de behöver henne, men if all else fails är plan B att äta bottomless sushi-brunch på en ny restaurang Nat hittat som verkar asnajs, så, y'know. Är rätt nöjd med vilken aktivitet det än blir, to be honest. Stay tuned.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress