Jag och Juni bondade under dagen över låtar som liksom FÅR en att bli kär bara av att lyssna på dem, och hon skickade den här till mig som ett lysande exempel. Vill skriva en storslagen kärlekshistoria och typ gifta mig omedelbart nu. Vafan.
 
HEJ DÄR. Torsdagen är över, och jag har kämpat med att hålla reda på vilken veckodag det är hela dagen. Att vara ledig flera dagar i sträck mitt i veckan gör min vanliga struggle med veckodagar ännu värre, men måste ju erkänna att det är rätt najs att jag har tre dagars ledigt med start på måndag och att det redan är torsdag. Anyhow. Fick en allmänt najs mjukstart in i den redan ganska lugna jobbveckan.
 
Började jobbet vid elvasnåret eftersom Felix skulle sluta tidigt eftersom det var hans sambos födelsedag, så fick en liten minisovmorgon och kunde därmed spendera morgonen med att tjabba med Josh innan vi båda gav oss av till jobbet ungefär samtidigt vilket typ aldrig händer, så det var ju najs. Det fortsätter vara 27 graders strålande solsken här, och affären fortsätter vara sådär sommarljummen och lugn. Gjorde några leveranser, restockade lite här och var, gick till parken och satt och skrev sittande på en bänk i solen i en timme (som var asmysigt och gav mig även världens solbränna), köade en hel massa instagramposter (eftersom jag insåg att jag ju kommer vara ledig från jobbet i två veckor i sträck rättså snart och behöver material att köa så att jobbets sociala media klarar sig under tiden jag är borta), och efter Felix gick hem vid femsnåret plockade jag undan lite i affären och skrev några sidor på The Fantastic Story of the Downstairs Pizza Party närhelst affären var tom på folk.
 
Stängde och gick hem vid sju, handlade mat och nya blommor till köksbordet på vägen hem (fick betalt i natt så nu jäklar anamma kan jag börja köpa mat igen wooo). Nat och Daniel såg på Rupaul's Drag Race när jag kom hem, så jag anslöt mig ganska snart till dem, och blev kvar inne hos Nat more or less resten av kvällen. Vi såg ikapp de avsnitten jag missat på senaste Rupaul's Drag Race-säsongen (är SÅ dålig på att se serier som kommer ut en gång i veckan alltså jösses), jag köpte en klänning till midsommar (eller Elins student, jag har inte riktigt bestämt mig än, men den är lång och svepig och ser ut såhär och jag älskar den redan) och började sedan kolla på Girlboss eftersom vi båda hört att den skulle vara bra.
 
Alltså ??? Kan inte minnas vem det var som sa att den var bra men måste nog ta reda på det så jag kan säga upp vänskapen för honestly ??? HATAR DEN ??? HUR kan någon in their right mind tycka att den ens är ACCEPTABEL, än mindre BRA ????
 
 
Har oftast inte så himla starka känslor inför saker jag inte aktivt tycker om men alltså mer osympatisk dålig huvudkaraktär har jag fan inte sett på länge alltså ??? Hon var bara en så helt och hållet dålig orelaterbar konstig självisk jobbig douchebag av INGEN anledning alls ??? Och var ändå "hjälten" man skulle sympatisera med ??? What. Hatewatchade två avsnitt innan jag fick alldeles för högt blodtryck av hela upplevelsen och vi gick och borstade tänderna istället. Nat vill se resten av serien nu bara för att se om den kanske blir bättre senare, men jag vetefan. Kommer nog hinna få slaganfall av ilska över hur dåligt allt är innan vi hinner nå slutet, to be honest. Jösses.
 
Så, ja. Pratade om lite allt möjligt stående i hallen ett tag, och gick därefter och la oss, och det var dagen, more or less. Hade planer på att få unijobb gjort idag med, men, well. Känner väl på mig att detta är den sortens projekt jag inte kommer vilja ta tag i förrän jag akut måste slänga in allting fem minuter innan deadline. VET ju att om jag gör klart det nu så slipper jag det sedan FÖR EVIGT, men inte stoppar det mig från att procrastinate hela grejen. Sigh.
 
Anyhow. Imorrn är det fredag, och mina planer befinner sig numera mest på stadiet där jag vet att jag ska öppna på jobbet, och gå hem från jobbet med ambitionen att göra unijobb men som förmodligen inte kommer infrias. Vad som händer däremellan får vi väl se. Ah, finns inget som en överraskning.
Ska sova nu, tror jag. Har fått normal mängd sömn i flera dagar i sträck nu. Hade varit dumt att bryta en sån här bra trend, ju.
Hörs imorrn!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress