Howdy! Halva veckan är avklarad, och den har varit en generellt good time rent allmänt. Idag har jag jobbat ett öppningsskift tillsammans med Olga, och inte gjort speciellt mycket alls förutom lite leveranser och planerat lite instagramposter, mest. Busy busy, som ni hör. Planerade även min ledighet över jul, så nu står det rätt klart att jag är ledig från julafton tills den 27:e så att jag kan spendera maximal tid i Sudbury hemma hos Josh. Så himla taggad. Förra julen var så himla mysig att jag verkligen vill ha en maximal rerun på hela den upplevelsen.
 
Slutade tidigt since det mer eller mindre inte fanns så mycket att göra, och åkte hem till Marion lite tidigt, which was nice. Hon gjorde quinoa och päronpaj och så spenderade vi hela kvällen med att prata om livet och att se på Robo Vampires, som var precis lika dålig som den låter och helt allmänt fantastiskt. Såg på den med Youtube's automatiska subtitles, vilket bara gjorde det ännu bättre. Skrattade så jag grät. God bless.
 
Åkte hem framemot tio, och hamnade i soffan och såg på Youtubevideor och lyssnade på stormen ute (det visslar ashögt i hela ventilationen och jag LEVER FÖR DET) tills Josh kom hemramlandes framemot midnatt och vi spenderade en stund i soffan med att äta konstiga mozzarellabollar Josh hade köpt, samt googla fram var huset från Spaced ligger (visar sig att det ligger literally runt hörnet så vi måste gå dit snarast möjligast), innan vi båda förenades i ångest över hur lite pengar vi har (min månadslön för december är literally £480.......... och hyran är £750...........och jag måste fortfarande köpa julklappar.............allt är lugnt INGA PROBLEM HÄR INTE) innan vi pallrade oss i säng till sist. Är fortfarande osäkert hur jag ska överleva december, to be honest, men det får väl lösa sig på nåt vis. Har man tur kanske vi får tillbaka depositionen från vår gamla agency någon gång. Tänk vilket liv det hade varit, va. Oh well. Onwards. Imorrn är det torsdag, och jag har inga planer!! Whoop! Ska jobba stängningsskift (sovmorgon <3) och därefter handla lite julklappspapper och gå hem och baka hallongrottor tänkte jag. Visade sig att jag redan har typ alla ingredienser hemma och Josh har ändå fullt hus med hela sin D&D-grupp hela kvällen och kan inte underhålla mig på annat sätt, så varför inte, liksom. Blir nog himla mys, tror jag.
På återseende!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress