Hej där! Idag har det varit tisdag, min första arbetsdag på veckan, och en rätt vanlig dag all in all. Jobbade med Olga för första gången på ganska länge (since hon har varit sjuk i typ en hel vecka at this point), och vi höll oss precis lagom busy hela dagen. Fick in en ganska stor leverans precis lagom tills jag hade gjort dagens social media-jobb och restockat allt som sålt dagen innan, och höll mig underhållen med den mer eller mindre hela resten av dagen. Helgen var helt sjukt busy (vi tog £3000 i lördags ???? TRETUSEN GODDAMN PUND ????? VAFAN), så typ allting var slutsålt. Är något så himla tillfredsställande med att göra jättestora leveranser och ställa in allt i nästan tomma hyllor. Återställa ordningen, liksom. Fick in nya leatherbounds också, vilket ju alltid förbättrar en dag rent allmänt.
 
Precis när jag hade gjort alla leveranser, ordnat upp alla hyllorna och tagit ut återvinningen, var det en halvtimme kvar av arbetsdagen. Älskar såna här dagar, när allting bara flyter på och sen går man hem. God bless. Nu har även alla de tre tjejerna som ska ta över lägenheten skickat in och betalat allt de ska, så nu ska bara de sista referenserna gå igenom, depositioner betalas och kontrakt skrivas sen är vi OUT OF THIS PLACE BITCHES!!!!!!!!!!!!!!! HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Kom hem framemot åttasnåret efter att ha blastat St.Vincent ashögt (huuuuur kan Los Ageless vara en sån kontinuerligt PERFEKT jam???? får inte NOG ????? kan inte vänta tills jag får höra den live om en enda frickin' VECKA) och halvdansat hela vägen hem från King's Cross, och låg därefter i sängen ett bra tag och vilade fötterna efter att ha sprungit runt hela dagen. Ungefär samtidigt som jag lyckats ta mig samman och gått upp och tagit ner tvätten kom Josh hem från jobbet, och jag tjabbade med honom en stund innan han gick och spelade D&D och jag började packa ihop köket. Vi flyttar ju (förhoppningsvis) inte ut förrän på lördag, så packade bara de lite mer obskyra köksprylarna vi inte använder så ofta.
 
Var inte så mycket som jag hade väntat mig - vi har verkligen inte så mycket grejer som det ser ut, to be honest. Förmodligen mest för att den här lägenheten är så himla liten att vi fysiskt inte får plats med mer. Fruktar redan för hur vi ska lyckas flytta ut från vårt nästa ställe sen, där det faktiskt finns plats att ha en hel massa bullshit. Förutspår att det kommer get out of hand mer eller mindre omedelbart.
Att packa flyttlådor får mig att känna mig så himla vuxen, vilket är najs, men samtidigt är det också det värsta jag vet numera??? Osäkert hur jag kan gilla ett koncept och samtidigt hata det så mycket samtidigt. Oh well.
 
När jag var klar med det mesta packandet gjorde jag kvällsmat, och sedan dess har jag hängt i Joshs säng och skrivit och lyssnat på Joshs D&D-äventyr, vilket mest får mig att vilja spela D&D också, men oh well. Ska försöka få lite mer gjort på The Fantastic Story of the Downstairs Pizza Party tills han är klar med det, tror jag. Tänk om man hade kunnat komma över 40 hela sidor at some point. Det hade ju varit helt revolutionärt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress