Fall Out Boy har släppt ny musik och det är.... världens jävla jam????
 
Hej där! THANK GOD IT'S FRIDAY, AM I RIGHT?
Har fyra dagar ledigt i sträck nu. Vet knappt vad jag ska göra av all tid. Förutom att flytta Nat till universitetet och bråka med agencyn lite mer, för det är essentially mitt  liv konstant.
 
Anyhow. Hade en bra jobbdag med Sophie där jag mest bara klagade på hur jävla sämst agenyn än, innan jag bestämde mig för att dra hemåt framemot sexsnåret. Färgade Nats hår, och kilade därefter iväg och såg The Maine live - som var asbra som vanligt. Deras musik är som gjord för att dansa till live, så det gjorde jag maximalt av. Borde väl egentligen ha stannat hemma med Nat hennes sista kväll hemma, men tror honestly att jag verkligen behövde en konsert för tillfället. Ibland är det bra att få gå och skrika i ett rum, basically. Kände mig mycket mer som en människa när jag gick hem, så jag tror det fungerade.
 
 
Kom hem efter giget, och vi spenderade resten av kvällen med att dricka slightly för mycket av den fantastiska kombon som är rosévin och lemonad,  gosade i en hög i Nats säng, spelade Cards Against Humanity och pratade om hur mycket vi kommer sakna Nat och hur ingenting någonsin kommer vara detsamma.
 
Hade vår allra sista toothbrush time som ett hushåll, och gick och la oss. Det är tur att det har varit så mycket andra stressfaktorer i mitt liv, för det faktum att Nat ska lämna oss har aldrig riktigt sjunkit in. Alltid något, antar jag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress