Wow, man kan verkligen inte säga att jag överansträngt mig idag direkt. Satt och gjorde religionspowerpointen på morgonen när alla andra hade matte och hade betygssamtal på engelskan och kommunikationen (A i båda woho!) innan vi fick gå hem. Så, ja, man kan väl säga att den mesta nyttan jag gjort idag är att jag har redigerat en hel del på Dimidium. Det är fortfarande en del jobbiga och dryga scener kvar som jag måste göra något åt, men jag tror jag vet hur jag ska göra i alla fall, utan att gå miste om viktig karaktärsutveckling och plotunderbyggelse.
 
Berättade även för Jenni, Ami och Linnéa om grundploten i Sectangelus, och de verkade tycka om den och Jenni frågade mig hurfan jag kunde komma på så många komplicerade plotar hela tiden (jag svarade "well, det är inte som om jag har något bättre för mig"). Det gjorde mig glad så nu är jag sugen på att skriva på den igen c:
 
När jag precis kommit hem så kom pappa hem och tog med mig ut i bilen för att övningsköra in till stan, så där körde jag runt i några timmar eftersom vi skulle göra en massa ärenden och sådär (och övade på att fickparkera alltså askdjsdlgfds jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag hatar att fickparkera), och när vi kom hem vid typ halv sju eller nåt så åt vi kvällsmat och började storstäda eftersom Elin ska konfirmeras på söndag och det ska vara en hel hög med folk hemma och det därmed måste vara lite fint och respektabelt och sådär. Det var svettigt och mycket jobb men det gick bra, såklart. Att städa är en av få hushållssysslor jag faktiskt kan, så...
 
Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med resten av kvällen, med tanke på att den nästan är slut. Blir väl Tumblr och Dimidium som vanligt, antar jag. Eller kanske ett Supernatural-avsnitt.... hm...
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress