Cruel // St. Vincent 
 
Hej där! Inte så mycket att uppdatera idag, direkt, men försöker ju get back into this thing, så här är jag ändå. Idag har jag varit tillbaka på jobbet, i alla fall. Jobbade tillsammans med Olga för första gången på hela året, och det var himla fint att få vår dynamiska duo tillbaka. Har behövt ha henne tillbaka så att jag fått lite ordning på vad som behöver göras - har mest hållt mig flytande de veckorna hon varit borta, så det är himla najs att hon är back in business igen nu.
Vi fick en hel massa gjort - ordnade upp en januarirea, städade ut alla möjliga skåp och skrymslen, skrev långa listor på allt vi måste beställa in, och gjorde om fönsterdisplayen till en med barnbokstema som blev himla bra om man får säga det själv.
 
Dagen gick jättefort, och framemot sexsnåret slutade jag och tog tunnelbanan hem, helt slutkörd. Kom hem, städade mitt rum till sist, tog en dusch, och lagade pasta och pesto since jag varit supersugen på det hur länge som helst (förstår inte hur jag kunde hata pesto innan det är fan det GODASTE någonsin), och låg på soffan under ett täcke och såg på Red Dwarf och åt klubbor. Livskvalité right there, alltså.
 
 Spelade Sims några timmar därefter tills Josh var klar med D&D, och dök upp igen, varpå vi spenderade kvällen med att se på världshistoriens mysigaste serie (den heter Bee and Puppycat och är animerad i bara pastellfärger om en tjej som råkar adoptera någon sorts rymdkatt med magiska krafter och den är det roligaste mysigaste mest wholesome i hela världen och jag älskar den) i en hög i soffan under en filt och turades om att aww:a och rufsa varandra i håret när nåt relateably wholesome hände (vårt hushåll har inte än nått pastellrymdsitcom-nivåer av wholesome men det känns ju som
ett bra mål att ha oavsett). 

Och se på kontextlösa Pokémonbattle-klipp på youtube för I GUESS WE DO THAT TOO NOW. Vet i alla fall vilken min ultimata hat-Pokémon är nu ifall nån skulle fråga. Den var bara  en krokodil med solglasögon ??? Alltså vafan ??? Borde vara olagligt med så dåliga koncept honestly.

Lyssnade på alla våra bästa Bad Lip Readings (hur är Ted Cruz’ Bad Lip Reading genuint den roligaste piece of media som någonsin skapats ??? förstår inte men får aldrig nog) och hade dansparty i badrummet en liten stund, och gick sedan och la oss till sist.

Så, ja. Vanlig, men väldigt wholesome, dag. More of this content thanks. 10/10.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress