Ja, jag vet att jag har varit en dålig bloggare idag, men blävjireoi. Jag har varit upptagen med viktiga grejer. Och med viktiga grejer så menar jag senaste numret av Kerrang!.
 
 
Där fanns en stor poster på Green Day. UPP PÅ VÄGGEN OMEDELBART. (Och en på Black Veil Brides, men det var text på baksidan som jag inte ville klippa ur tidningen och jag har redan två planscher på dem, så de får stanna där :c) Måste bara möblera om bland planscherna på garderoben så att det ser bra ut först. Ska sätta igång med det imorgon om jag känner för det. c:
 
Så, idag har mer eller mindre varit den första riktiga skoldagen i tvåan. Ganska chill, skulle man ju kunna säga. Hade religion, historia och engelska, och det enda vi gjorde i princip var att få kursplanen, betygskriterier och sådär. Vi fick en pytteuppgift i engelska som tog typ en kvart att göra klart, och historieläraren upplyste oss om vad vi skulle göra nästa vecka (jag och Malin ska göra en redovisning om Första världskriget - hon läste skitmycket om det i nian och hade kvar instuderingsfrågor och allt möjligt; gör skrivandet betydligt lättare :3). Skolbygget börjar bli mer och mer färdig nu, och vi åt i den nya matsalen för första gången. Finns dock bara ett bord med fler än fyra stolar där - känner att det kommer bli slagsmål om det bordet i framtiden. Vi var dock först till maten, så vi paxade det. Trots att det var åtta platser fick vi ändå ta ett fyrabord till... NÄR LÄRDE JAG KÄNNA SÅHÄR MÅNGA MÄNNISKOR?? De har bara smugit sig in i gänget, liksom. Har knappt märkt det. Och nu efter att klassen delades så har några fler folk börjat umgås med oss igen, så nu är vi ännu fler. Det var mest Gabriel som hängde med dem innan, så jag tror han är glad att hans gamla kompisar återanslutit sig till oss C:
 
 
När skolan var slut gick jag, Linnéa och Gabriel ner till Hemmakväll och handlade godis och träffade på Valle och Tobbe när vi stod utanför och flummade. Linnéa skulle ändå med Tobbe hem, så jag åkte bussen själv. Det tog emot att gå bort till busstorget för 15.30-bussen. Vi hade en så rolig konversation D: Men å andra sidan så satt jag och lyssnade igenom Marianas Trench's Ever After-album och kom på en massa bra saker till Yellow Bricks, så det var okej ändå c:
 
Fick skjuts med mammas kusin hem som körde förbi när jag var på väg hem, och tog nya Kerrang! från postlådan på vägen. Perfa! Dessutom kom sysslingarna, Becka och Johanna, över och lämnade sina hästar hos våra, eftersom Beckas häst Something Special (Specialen) och Hera ska åka i samma transport till träningarna om någon vecka, så de måste vänja sig vid varandra så de inte dödar varandra. Jamma var kaxig som fan, men jag tror inte det blir några större problem med Hera och Specialen. Hera är så underlägsen att hon mer eller mindre ber om ursäkt för att hon finns, så jag tror inte det blir så blodiga strider där.
De får gå i varsin hage bredvid varandra i några dagar nu och vänja sig vid varandra, så får vi se när vi släpper ihop dem på riktigt :3
 
 
I övrigt har jag väl bara ätit tacos och godis och fredagsmyst med familjen framför en Bondfilm och läst Kerrang!, så nu ska jag nog zappa till BBC Entertainment och öppna Hey There, Delilah - dokumentet. Fick superinspiration igårkväll vid halv tolv, men då var jag tvungen att gå och lägga mig på grund av skolan. MIN INSPIRATION SAMARBETAR INTE. D:

Får se om jag får ur mig något vettigt ikväll/inatt.
 
Hejrå!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress