My soul is broken
Streets are frozen

I can't stop these feelings melting through

And I'd give away a thousand days
Just to have another one with you

*

Okej, det blir bara ett kortkort inlägg idag, eftersom jag har lite stuff jag måste göra. Om typ en halvtimme-timme ska jag bort till Linnéa för en filmkväll med typ tolv-tretton pers, och stanna över natten. Kommer förmodligen bli roligt - vi brukar aldrig ha något problem med att roa oss ^^.

För övrigt kom ÄNTLIGEN musikvideon till Simple Plan's låt Summer Paradise ut idag. Den är bra, även om jag saknar deras elgitarrer :3. Äsch, de har akustiska iaf, jag få klara mig. Blev i alla fall väldigt, väldigt avundsjuk på den där de flummade runt i Karibien och hade det gött. Jag vill också dit! (Och speciellt om det är i sällskap av SP...).
Har inte fått speciellt mycket gjort idag, förutom att packa, duscha och elvafika med familjen, så jag ska lägga ut länken till den superhärliga musikvideon och sedan gå och göra något vettigt ^^
Här har ni den!
http://www.simpleplan.com/summerparadise

Här har ni lite screenshots från videon!

Jeff Stinco :D

Chuck Comeau!

Seb Lefebvre :3

Stackars Pierre i en väldigt märklig outfit. Jag klagar dock inte :3

David Desrosiers :D

Haha 8D ukulele! <3

Vi hörs!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress