Blev ologiskt motiverad och lyssnade på Good Charlotte – Good Morning Revival på vägen hem för första gången på flera år (lyssnar inte ens på Good Charlotte längre men ibland kommer nostalgin bara över mig idk). Kunde fortfarande i princip alla texterna på hela skivan efter jag spelade sönder den under de första åren av högstadiet. Har växt ifrån deras musik mostly, men Good Morning Revival håller fanimig fortfarande. Bra bilmusik, i vilket fall (och gör mig lite nostalgisk över en gammal berättelse jag skrev för några år sedan som hette The Golden Ones och som jag skrev 80 sidor på och sen övergav vilket jag fortfarande grämer mig lite över för den hade en rätt unik plot och sådär. Jättemånga Good Morning Revival-låtar var soundtrack till scener i den berättelsen. Borde kanske försöka avsluta den, någon gång).
 
 
Anyhow. Dagen var bättre än gårdagen, men man kan väl inte direkt säga att den var speciellt toppen idag heller. Är nog inne i nån sorts svacka där universum bara hatar mig en aning. Får hoppas det går över till London (imorgon är det exakt en månad tills jag flyttar holy shit).
Vi hade lite över 55 rum på hotellet idag - vilket egentligen inte är jättemycket, men vi var bara tre stycken och nästan alla rum var reserum.
 
Jobbade fem och en halv timmes övertid. Kom inte hem förrän vid sju och var nästan död. Ugh.
Blir dessutom långdag imorrn också eftersom jag först ska jobba på hotellet och sedan åka hem och jobba med förtidsröstningen hemma till halv sex. Woho.
Oh well - får tänka på att det blir kapital till Londonlivet, i alla fall (vi bokade för övrigt biljetter till Phantom of the Opera när vi är där HECK YEAH jag har velat se den hur länge som helst).
 
Har inte direkt gjort speciellt mycket annat idag - förmodligen eftersom jag knappt varit hemma. Kollat runt på bloggar, sett ikapp på Youtubevideor och sett på Sherlock Holmes: A Game of Shadows i ögonvrån. Vet inte vad jag ska göra nu, faktiskt. Är lite sugen på Star Trek, men kan inte se på det på kvällarna eftersom det bara får mig att somna då. Eh.
 
Kanske får redigera Dimidium istället. Yeah. Får bli det.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress