Gissa vem som fyller år idag?
 
Bara den mest bedårande människan som någonsin gått i ett par skor:
Phil Lester, även kallad AmazingPhil på Youtube och lion princesweetest of sweethearts och mycket annat på Tumblr. Whatever you prefer.
 
Judging by den här GIF:en, hur mycket tror ni han fyller?
 
 
Jag skulle anta att vad ni än gissar, så är det fel.
Svaret är att han fyller 26. Überbedårande lilla Phil, som inte ser äldre ut än 18 och beter sig som en konstant överförtjust tioåring, fyller 26. Fyra år från 30, vilket är en otroligt orimlig siffra att sätta bredvid hans namn.
 
I vilket fall - jag har inte vetat om Phil's existens speciellt länge - kanske fyra månader eller så - men det behövdes inte mer än några minuter för att jag skulle avguda den lilla lejonälskande, svarthåriga, adorable människan som verkar vara helt utan någon ondska och som innehar världens skummaste, underbaraste fantasi. Hans videor har ljusat upp en massa långtråkiga och jobbiga dagar, och distraherat mig från både stressmoment och skoluppgifter. Numera är the Phandom en av mina största fandoms på Tumblr, och Phil är en av mina generella favoritmänniskor och ett klart exempel på människor jag skulle gifta mig med utan större eftertanke och som gett mig större hopp om mänskligheten i allmänhet.
Han är helt underbar, helt enkelt, och det är ganska stört att tänka att han är 26 nu. Men det är han, och jag är ganska säker på att the Phandom kommer vara en mysig plats att befinna sig på idag, när alla grattar Phil och berättar hur mycket han betytt för dem (Youtubers kan ha samma livräddande roll i folks liv som bandmedlemmars, har jag fått reda på). Ser fram emot det.
 
Så grattis, Phil. Det borde finnas fler som honom.
 
BILDBOMBPAUS! C:
  
image
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress