Jag vet inte ens vart jag ska börja beskriva den här dagen, mer än att den har sugit mer eller mindre ända sen jag kom hem. Skoldagen var väl okej, med argumentationsarbete i svenskan och så fick vi sluta tidigt från samhällen så vi hann med både fika och 14.32-bussen, men så kom jag hem för den sista pluggsessionen innan matteprovet imorgon, och, uhm, ja.
 
Man kan väl säga att jag har spenderat de senaste två timmarna med att gråta hysteriskt och hyperventilera. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag hatar matten. Jag hatar att det är så svårt, att jag inte förstår nåt, att lärarna bara gav oss en och en halv vecka till 61 sidor föredetta naturmatte, att jag inte får någon direkt hjälp i skolan för att lärarna är för smarta för mig och inte kan förklara, eller att jag med högsta sannolikhet kommer få ett F på provet imorrn.
 
Jag vill bara lägga mig i ett hål och försvinna.
 
Orkar inte med den här veckan.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress