28 juni 2013

BRÅVALLA

Musik

När ni läser det här befinner jag mig förmodligen sex kilometer utanför Norrköping i full färd med att ha världens bästa dag tillsammans med awesome människor och awesome band och bli trötta och svettiga och leriga och så jävla glada att det är helt sjukt.
 
DET KOMMER BLI SÅ JÄVLA ROLIGT AAAH
 
Schemat för dagen:
 
 
14:00 - ALL TIME LOW KOMMER INLEDA BRÅVALLADAGEN ALLTSÅ MIN KÄRLEK TILL DET HÄR BANDET ÄR SÅ ENORM ATT JAG FÖRMODLIGEN KOMMER DÖ DÄR OCH DÅ HERREGUD DE GÖR MIG SÅ LYCKLIGA JFC
 
 
16:00 - Bullet For My Valentine, har visserligen inte hört speciellt mycket av dem (mest för att jag inte hunnit), men alla låtar jag hört har varit helt fantastiska och deras senaste album Temper Temper är ren och skär perfektion och DET SKA BLI SÅ AWESOME ATT HÖRA DENHÄR LIVE YOU DON'T UNDERSTAND
 
 
18:00 - Stone Sour, som jag på grund av att jag försökt kolla upp BFMV så mycket som möjligt knappt har hört någonting av, men återigen, det jag har hört har varit helt fantastiskt och jag är så svag för Absolute Zero att jag nog kan leva med att inte kunna några andra texter så länge jag får stå i folkhavet och sjunga med i den.
 
Och så avslutningsvis -anledningen till att jag bokade biljett till Bråvalla från första början:
 
23:10 - GREEN MOTHERFUCKING DAY DET HÄR KOMMER VARA KONSERTEN SOM DÖDAR MIG I WILL NOT MAKE IT THROUGH MEN JAG KOMMER DÖ LYCKLIG FÖR JAG KOMMER SE GREEN DAY LIVE OCH DET FINNS INTE MYCKET MER JAG KAN BEGÄRA AV LIVET JAG KOMMER FÅ SJUNGA MED I ALLA LÅTAR SOM JAG HAR VÄXT UPP MED OCH SKRIKA MED I ALLA HEY-OH'S OCH  GRÅTA FLODER OCH JAG KOMMER FÅ SE LEVANDE PUNKROCKLEGENDER IRL OCH DET KOMMER BLI SÅ AWESOME HERREGUD AAHH IS THIS REAL LIFE
 
 
Så ja. Jag kommer ha världshistoriens bästa dag och kommer dö av lycka och utmattning hundra gånger om. Lovar att berätta alla detaljer när jag är mindre av ett emotionellt vrak.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress