JESUS FUCKING CHRST ON A MOTORBOAT PANIC! AT THE DISCO LÄCKTE SITT NYA ALBUM TOO WEIRD TO LIVE TOO RARE TO DIE OCH JAG ÄR OFFICIELLT SÅ JÄVLA KÄR I DET ALBUMET ALLTSÅ HERREGUDIHIMMELEN DEN ÄR ALLDELES ELEKTRISK OCH FULL MED BAS OCH POPIG INTE ALLS SOM DE ANDRA PANIC! ALBUMEN MEN WHO THE FUCK CARES DE GÖR MIG LYCKLIG OCH FÅR MIG ATT VILJA DANSA OCH HOPPA RUNT OCH HHHH I AM SO HAPPY
 
 
Började lyssna på den här (hela albumet ligger ute på Youtube här - LYSSNA PÅ DET FOR THE LOVE OF GOD) och introt gjorde mig lite tveksam först men så kom basen och jag hade mina bra hörlurar och basen bara kom och slog mig i ansiktet och jag satt med världens leende halva låten HERREGUD THIS IS GOOD SHIT RIGHT HERE.
 
 
Resten av dagen har passerat ganska ordinärt - hade engelska där vi diskuterade sabbatsår (blir allt mer sugen på att åka till London och jobba efter studenten alltså ju mer jag tänker på det desto mer lockande är idén), fortsatte titta på Clockwork Orange på psykologin och blev ännu mer mindfucked för man vet verkligen inte vad man ska känna för huvudpersonen och hur han blir behandlad och det är väldigt förvirrande men asintressant, och så avslutade vi med samhäll där jag och Malin gjorde en enkät om elevdemokrati och började skissa på intervjufrågor vi ska fråga rektorn (den här uppgiften is the worst alltså tvINGA MIG INTE ATT PRATA MED FOLK SNÄLLA).
Slutade vid tolv men kunde inte ta 12.12-bussen hem eftersom jag hade körlektion vid tio i tre (säg någon aspekt av mitt liv som körningen inte förstör alltså ugh im so tired of this bullshit), så jag åt med Malin och gick sedan bort till mammas jobb och skrev på svenskauppsatsen och redigerade Dimidium (ett år sedan, alltså wow), hade körlektion som gick ganska halvdåligt (as per usual), gick ut på stan och handlade lite med mamma och pappa (lyckades på något sätt spendera typ 500:- inne på H&M på typ lite strumpbyxor, ett par stay-ups, lite nagellack, flytande eyeliner och mascara hur är det ens möjligt), övningskörde hem och åt och har halvsovit i soffan sedan dess. Har varit astrött ikväll utan att jag vet varför - gick till och med och la mig i vettig tid igårkväll så idk.
 
Ska lyssna på resten av Panic!s nya lyckopiller, redigera Dimidium, leta upp ett bra kort att måla av till vår uppgift i bilden (man ska välja ut ett kort man tycker är fint och måla om det och ändra stämningen i det vilket låter svårt och awesome)  och titta på Supernatural resten av kvällen, tror jag. Sounds like a good idea.
 
JA, OCH JUST DET.
 
Been dropping hints, but now it’s time to let the cat out of the bag. UK + Europe we’re bringing the Save Rock and Roll tour to you next year. Tickets go on sale Friday at 9am BST/10am CEST.
28-Feb - Madrid, Spain @ Palacio Vistalegre Arena 1-Mar - Barcelona, Spain @ Palau Sant Jordi 2-Mar - Toulouse, France @ Le Phare 4-Mar - Luxembourg, Luxembourg @ Rockhal 6-Mar - Lille, France @ Le Zénith-Arena 7-Mar - Cologne, Germany @ Palladium 8-Mar - Amsterdam, Netherlands @ Heineken Music Hall 11-Mar - Brussels, Belgium @ Ancienne Belgique 12-Mar - Paris, France @ Le Zenith  15-Mar - Cardiff, Wales @ Motorpoint Arena 16-Mar - Birmingham, England @ NIA 17-Mar - Manchester, England @ Phones 4 U Arena 18-Mar - Dublin, Ireland @ Olympia Theatre 20-Mar - London, England @ Wembley Arena 21-Mar - Newcastle, England @ Metro FM Arena 22-Mar - Glasgow, Scotland @ The SSE Hydro
FALL OUT BOY KOMMER PÅ TURNÉ TILL LONDON I MARS.
BILJETTERNA SLÄPPS PÅ FREDAG.
 
DEN HÄR GÅNGEN SKA JAG FANIMIG HA BILJETTER JAG SÄLJER EN NJURE OM JAG MÅSTE DONT TEST ME NÄR DET HANDLAR OM FALL OUT BOY.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress