DAG TVÅ. LET'S DO THIS.
 
Dagens planer ser ut som följer:
 
12.00 - Nothing But Thieves!!! De öppnade för Twenty One Pilots när jag såg dem i november och i kinda love them. Stark inledning på dagen, tycker jag.
 
13.35 - En av mina senaste favoriter: Marmozets! Punkrockigt band med asförbannad tjej som sångerska. COUNT ME THE FUCK IN.
(sidenote: sångerskan är typ ett år äldre än mig vilket piSSES ME OFF hon spelar Main Stage på Reading och jag har spillt pasta i sängen liksom vafan)
 
15.35 - Pierce The Veil! Har inte sett dem sedan de öppnade för Bring Me The Horizon i december 2013, så jag är definitivt redo för en round 2. SPELA HELL ABOVE PLEASE THANKS.
 
17.00 - De visar Kurt Cobain's Montage of Heck i ett tält någonstans, och jag har ändå tänkt se den at some point, så WHY THE FUCK NOT NOW liksom. Film är ju alltid mysigt.
 
17.40 - Får avbryta filmen här någonstans för kan definitivt inte missa PVRIS. Ännu ett band med ascool frontkvinna och typ världens bästa musik alltså YES TO ALL är taggad inför detta !!!!
(varför är hon så himla snygg + cool though näe jag säger upp mig goodbye)
 
18.10 - Royal Blood spelar Main Stage och även om jag inte lyssnar på dem direkt, så är det en av Malins absoluta favoritband, så jag får uppleva det i hennes ställe. Hon får leva det genom mig, somehow.
 
19.40 - Bring Me The Horizon kommer förmodligen helt och fullt vara orsaken till min död. Kan inte garantera att mitt huvud inte kommer falla av pga allt headbangande jag kommer göra till deras nya låtar, för holy shit. ÄR SÅ REDO ATT HÖRA THRONE LIVE JAG KOMMER FÅ EN STROKE OCH FÖRMODLIGEN PUNCH MYSELF IN THE FACE. YEEES BMTH ÄR SÅ BRA FESTIVALMATERIAL SHIT
 
Och därefter avslutar jag probably kvällen för en lite mindre stressig upplevelse jämfört med fredagen, men ändå!!! EFFECTIVE FUN JU.
 
Återkommer med hur upplevelsen utspelade sig i verkligheten antingen ikväll eller imorgon!!! CATCH YA LATER
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress