[Bild: Louvren, Paris]
 
HOLA AMIGOS. Fredagen är över, och eftersom den mer är som en torsdag för mig since jag inte är ledig förrän på söndag, så har jag levt det sanna torsdagslivet och inte fått speciellt mycket gjort alls. Jobbade tillsammans med Felix, och vi gjorde leveranser, drack te och googlade asdåliga djurböcker tills Felix gick hem framemot eftermiddagen och jag gick igenom den senaste katalogen med barn-och ungdomsböcker och markerade vad vi borde köpa in inför hösten (var postitlappar på typ varannan sida i hela boken det kommer ut SÅ mycket bra YA-grejer i höst jag är SÅ TAGGAD) och letade efter en D&D-bok Josh ville ha (varför reprintar dem ALLTID när jag behöver dem jag blir så trött), innan jag stängde vid sju och åkte hem.
 
Kom hem, och spenderade därefter en timme eller två med att skypa med familjen. Var fint att prata ikapp lite igen (since den här veckan varit väldigt.... well..... MYCKET, rent allmänt). Har varit så himla dålig på att skypa hem över sommaren när mitt sociala liv blivit allmänt hektiskt, så ska verkligen göra en ansträngning att bli bättre nu. Är ju så himla najs att få checka in någon gång i veckan och bara babbla en stund.
 
När vi hade lagt på lagade jag kvällsmat i form av spaghetti och cirka 1000 köttbullar (det faktum att Sainsbury's säljer Mamma Scan's har fan räddat mitt liv), såg några Youtubevideor medan jag smälte maten, och gick sedan och tog mitt första bad på flera månader. Var asmycket bubblor och så varmt att jag var alldeles yr när jag klev upp. Svidade direkt om till pyjamas, borstade tänderna och gick och la mig. Perfekt avslut på dagen, basically.
 
Imorrn är det lördag, och jag kommer förmodligen vara frånvarande härifrån ett litet tag. Ska ju på Annalisa's houseparty (tillsammans med alla Joshs kompisar som jag blatant stulit av honom hehehe) direkt efter jobbet imorrn, och därefter ska jag förmodligen spendera söndagen med Mats, samt hämta mina glasögon, som redan är färdiga. Är väldigt taggad för ungefär allt ovanstående, pretty much.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress